poniedziałek, 9 czerwca 2014

Polski rock - mój ulubiony gatunek muzyczny!

Witaj! Jest to pierwszy wpis na moim blogu, dlatego na początek wypadałoby się pewnie przedstawić i napisać coś o sobie. Myślę, że na razie wystarczy Ci wiedzieć, iż nazywam się Przemek Pociecha i od kilku lat (będzie już z siedem) polski rock to mój ulubiony gatunek muzyczny.

Kontakt z polskim rockiem miałem już w dzieciństwie. Najpierw był ulubiony zespół mojego Taty, czyli Budka Suflera. Jednak dopiero wiele lat później ten gatunek naprawdę mnie zafascynował. Zespołem, który to uczynił, był Kult i chociaż widziałem w telewizji teledyski do Dziewczyny bez zęba na przedzie, czy do Gdy nie ma dzieci, to jednak dopiero Arahja (mój pierwszy hit zespołu) sprawiła, że moje serce zaczęło bić w rytmie rock'n'rolla. Zacząłem poznawać kolejne zespoły, wsłuchiwać się w teksty, dzięki postawie muzyków rockowych udało mi się nawet uwolnić od piractwa!

Teraz chciałbym podzielić się z Wami moją wiedzą i odczuciami na temat różnych piosenek. Za główny przedmiot zainteresowań uważam teksty oraz historię polskiego rocka, i na nich będę się skupiać w moich postach, chociaż wszystko zweryfikuje i pokaże czas. Pozostaje mi więc zaprosić wszystkich odwiedzających już jutro, na kolejny wpis, gdzie przedstawię więcej informacji na temat materiałów na moim blogu.
Tymczasem zostawiam Cię ze swoistym hymnem naszej przyszłej społeczności :)


Niech rock będzie z wami!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz