piątek, 20 czerwca 2014

Budka suflera bootleg - 02.03.1990 Capitol Center - youtobowo koncertowo

Na ten koncert natrafiłem podczas przeglądania Budkowego profilu na Facebooku. Pewien użytkownik umieścił wszystkie cztery części tego koncertu. Szczerze powiedziawszy, zostałem pozytywnie zaskoczony – nie spodziewałem się, że uda mi się znaleźć taki rzadki bootleg.


Setlista jest zupełnie inna niż na innych koncertach, jakie można znaleźć w internecie – pojawiają się aż cztery piosenki z płyty Ratujmy co się da, jest Jolka zaśpiewana przez Cugowskiego, całość uzupełniają covery (dwa razy zagrali Johhny B. Goode, a także Gimme All Your Lovin' z repertuaru ZZ Top). W składzie nie ma żadnego basisty, pojawia się za to Akradiusz Smyk na gitarze elektrycznej (później nagrał z Budką kilka utworów).

PS. Moglibyście mi pomóc? Umieściłem spis piosenek z tego koncertu w serwisie setlist.fm. Występ odbył się w Capitol Center, niestety w tym serwisie można miejsca koncertu jedynie wybierać z listy. Nie wie ktoś może jak ustawić własną miejscowość? Z góry dzięki za odpowiedź!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz