środa, 17 września 2014

Biblioteczka płytowa #14

T.Love DVD: "Woodstock 2004"


Każdy kto był kiedykolwiek na Woodstocku doskonale zdaje sobie sprawę z tego jak wspaniała atmosfera tam panuje. Ja sam raczej nie wybiorę się na ten festiwal – odrzucają mnie pewne niemuzyczne aspekty tej imprezy. Skąd więc o tym wiem? A to dlatego, że kupiłem DVD Woodstock 2004 z koncertem T.Love!!!

Oprócz samego koncertu znalazło się tutaj wiele bonusów – przede wszystkim fragmenty innych koncertów, ale również teledyski i wywiad z zespołem. Przechodząc jednak do samego występu, pojawiły się koncertowe perełki (Anty, Pozytyw), trochę chyba jednak rzadziej granych numerów (Pani z dołu) oraz cała masa przebojów. Starano się ułożyć tak setlistę, by zawierała ona niekoniecznie najmniej popularne, ale te bardziej "hipisowskie teksty". Znaczy się najbardziej dostosowane do przystankowej publiczności.


Jak wszystkie wydawnictwa DVD Woodstocku, również krążek z tym koncertem został opakowany w okładkę nienajlepszej jakości (aczkowiek dotąd moje pudełko trzyma się dobrze). W tym wydawnictwie przeszkadzają przede wszystkim napisy, niekiedy niezbyt czytelne i zlewające się z tłem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz