piątek, 26 września 2014

Chomikowo, koncertowo - ciekawostki koncertowe Lady Pank


Kilka dni temu, całkowicie przypadkowo udało mi się odnaleźć chomika z różnymi koncertami, zarówno audio, jak i video kręconymi "z ręki". Jest tam sporo materiału, głównie z lat 2006, 2008, 2009. Całość folderu znajduje się pod linkiem:


Ja jednak chciałbym polecić Wam szczególnie dwa archiwa:


Pierwszym z nich jest koncert urodzinowy Lady Pank z 2000 roku. Owo wydarzenie wyświetlano w telewizji, jednakże w wersji skróconej. To ten sam koncert, na którym wystąpili goście, między innymi Paweł Kukiz, Urszula i Zbigniew Hołdys. Wersja, do której link znajduje się powyżej, trwa aż trzy godziny, zawierając znacznie więcej piosenek, między innymi utwory z ówcześnie najnowszej płyty Panków - "Nasza reputacja".


Na tym chomiku znajdują się dwa pliki z nazwą "Różności", pierwszy z nich zawiera jednak tylko nagrania video, tymczasem archiwum "Różności 2.rar" zawiera kilka ciekawostek koncertowych. Między innymi koncert urodzinowy w trójce (jeszcze inne piosenki z "Twojej reputacji"). Osobiście szczególnie polecam KONCERT Z LUBLINA z początku lat 90, w której znajdują się nie grane już piosenki z płyty "Zawsze tam gdzie Ty", między innymi Dopóki da czas, czy Co mnie to obchodzi.

Nie wiem, czy już kiedyś wspomniałem, ale interesują mnie różne bootlegi i nagrania z koncertowymi perełkami. W związku z tym, mam do wszystkich prośbę - jeżeli posiadacie takie rzeczy, dajcie znać w komentarzu! W związku z Lady Pank interesują mnie głównie live wersje piosenek z płyty "Tacy sami", oczywiście te już nie grane na koncertach. Nie pogardziłbym też rzadkimi nagraniami innych zespołów (Kult, Budka Suflera i inne).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz