poniedziałek, 10 listopada 2014

Akcja: "Wiercenie dziury w brzuchach Suflerom"

Kilkukrotnie narzekałem już na ostatnią trasę w karierze Budki Suflera pt. "A po nocy przychodzi dzień...", a konkretnie na niezróżnicowanie utworów na koncertach - każdy występ składa się praktycznie z takich samych piosenek (inna jest najwyżej kolejność). Mało tego, zabrakło kilku piosenek granych jeszcze w tamtym roku - Świat od zaraz, Młode lwy oraz Cały mój zgiełk. Dlatego zdecydowałem dzisiaj otworzyć "Wiercenie dziury w brzuchach Suflerom".

Pod tym długim tytułem kryje się akcja, dzięki której Budka Suflera na jednym ze swoich ostatnich koncertów zagra jakiś nigdy nie grany przebój, albo chociażby te wyżej wymienione. Przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym z nich wybierzmy kilka piosenek, który chcielibyśmy na koncertach usłyszeć. W tym celu utworzyłem ankietę, gdzie każdy może wybrać po jednej piosence z każdej płyty studyjnej (dodatkowo do wyboru Czas ołowiu, Jolka w wykonaniu Cuga, Stąd do gwiazd i Tylko dla orłów).

http://moje-ankiety.pl/respond-70331.html

Osobiście starałem się nie kombinować, i wybierać utwory grane jeszcze w latach 90 i XXI wieku (moje typy to: I tylko gwiazda, Tyle z tego masz, Rock'n'roll na dobry początek, Cały mój zgiełk, Giganci tańczą, Obraz bez ram, Młode lwy, Noc, Nic nie boli tak jak życie, Świat od zaraz, Mokre oczy, Breathing you, Zostań jeszcze, Jolka w wykonaniu Cuga).

Ankieta niech trwa cały tydzień. Drugi etap polega na tytułowym "wierceniu w brzuchu". Proponuję, aby wszyscy zainteresowani wysyłali prośby o to, aby Suflerzy dołączyli do setlisty jeden nowy numer, w różnorakiej formie (maile, listy, spotkania z muzykami). Raczej niech to będą maksymalnie cztery piosenki (można zrobić dodatkową ankietę), także prośby o zagranie "czegokolwiek".

Można zrobić również inaczej np. jeden zbiorowy list z nazwiskami wszystkich popierających akcję osób. Pomysłów na pewno znajdzie się wiele. 
I właśnie na koniec chciałbym znać Wasze opinie, jak to zorganizować i co można jeszcze zrobić. Chętnie też rozwieję wszystkie Wasze wątpliwości dotyczące akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz